Simayin_annesi33 Burmur dogum yaklastikce pozisyonuna geçiyor bebek canim 35 de basladi öyle batmalar 39+3 deyiz hala bekliyoruz minigi yine yururken falan batma oluyor hatta adim atamicak gibi de oluyor bir anda ama hemen cikmiyor 😆🥰
HanifeAsya Burmur benim 30. Haftada başladı bu durum normalmiş doktorum öyle dedi ☺️ çok ayakta kalınca yürüyünce artıyor
Kivininannesi Burmur evet halsizlik ve yorgunluk aşırı vardı, ama demirim düşüktü, demir yüklemesi yaptılar. Bel ağrısı da oluyor sürekli onlar da yalancı sancı, aynı adet olacakmışim gibi
Dxxnx Haftadan selamlar aşağıya doğru baskı hissediyorum hareketleri çok sert sanki her an çıkacakmış gibi
Simayin_annesi33 Burmur tuzlu baharatlı ve hamur işleri tuketmemeye calissan belki rahatlarsin birde kremle masaj cok iyi geliyor
Simayin_annesi33 Brisii dogum demeyelimde pozisyon aliyor yavas yavas hazirliyor kendini tabi siddetlenmedigi surece benimkide 34.haftadan beri dogum pozisyonunda 40 olucaz 2 gun sonra hala dogmaya niyeti yok normal dogum bekliyoruz bakalim kismet 😆🥰
Burmur Aaaysee bende bugün baya halsiz hissediyorum veya hormonel bilmiyorum hormonlarımız sürekli inişli çıkışlı olduğundan