Arzum_aktn0 Haftaya girmiş bulunmaktayım. Özellikle bugün vajinal kemiklerde aşırı şekilde ağrı hissetmeye başladım. Adım atamaz hale geldim, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ağrı nasıl geçer, doktora gitmeli miyim? yardımcı olur musunuz??
Brcsnn Arzum_aktn0 Çok normal doğuma hazırlanıyorsun 39. Haftamdayim bu gün ve aynı ağrıyı şimdi makat kısmında da hissediyorum doktorum bebeğin doğum kanalına girdiğini söyledi eğer kontrolün varsa git tabiki ama bunun için gitmene gerek yok
Emos07 Arzum_aktn0 33.haftamdayim bendede ayni sikintilar var :( onla beraber makat kismindada agri olyyo