Pelinss Merhaba kızlar sağlık ocağına hamileyim diye kaydınızı ne zaman yaptırdınız acaba ? Aşı için takibe alıyolarmış sanırım ben hala yaptırmadım yakında tetenoz vurulmam gerekiyormuş 17+1 im
Sblbrhn Pelinss beni 7.haftamda aradılar takip için kilo tansiyon vs kan idrar tahlili yapıyorlar en kısa sürede yapılması gerekiyor aşılar felan oluyor mesela .tetanoz aşımı 24.haftamda falan oldum
68selda06 Pelinss hamile olduğumu öğrenir öğrenmez kayıt yaptırdım her ay düzenli kan idrar tahlili yapiyor
PervinY Pelinss kalp atışını duyunca gel dediler 7. Haftada gittim yaptırdım kaydımı. D vitamini ve kan ilacı kullanmam için bilgilendirme yaptılar aşı ve izlem için gün verdiler.