Merhabalar , şunu sormak istiyorum 24 haftalık hamileyim ve iştahım hiç yok yani yemeye çalışıyorum özellikle akşamları içtiğim bir kase çorba dan sonra karnım patlayacak gibi oluyor bu normal mi ? Yani otursam rahat değilim uzansam değilim . Sanki karnım balon olmuş da patlamak üzereymiş gibi hissediyorum