Burcu177 Kızlar 15 mayısta Kızım Allahın izni ile Gelicek ameliyat günüm belli oldu Sezeryan Olucam Ve sontadan çok korkuyorum 🤔 Bilgisi olan var mı
Ela344 Burcu177 şimdi genel anestezi olursanız eğer uyanık bir şekilde sonta takılıyor sonra narkoz veriliyor takılırken benim acımadı hissetmiyorsunuz ama çıkartılırken benim çok acıdı yalan söyleyemem yani 😀 daha yeni doğum yaptım aklıma geldikce hala kötü olur içim 🤭 Buarada hayırlı olsun Rabbim sağ Salim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip 🙏🏻🥰
Arenkus_34 En çok ondan korkuyordum sıfır acı zaten uyuşturduktan sonra takılmasını istedim sende öyle dersin. Çıkarırken de hissetmiyorsun zaten
Burcu177 Ela344 belden Uyuşma İstiyorum Doktorumun tavsiyesi de O şekil Ama Çok Korkuyorum 😂 Teşekkür ederim rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah sağ salim doğup büyüsünler
Burcu177 Arenkus_34 bende belden uyuşma istiyorum O zaman sondayı uyuşturduktan sonra takılmasını söylüyeceğim teşekkürler 🙈
Esra1501 Pazartesi doğum yaptım epidural, en çok korktuğum şeydi doktoruma sordum uyuşmadan sonra yapıyoruz zaten dedi takıldığını hissettim ama sıfır acı çıkarırken zaten hiç acımıyor hatta rahatlıyorsun resmen hiç korkma hiçbir şey bilmeyeceksin
Nhrdmr2147 Bence korkmani gerektrikcek bisi yok ilk hamileliğimde sezeryana girmeden takıldı enfeksiyon kapmış gibi yanma oldu sadece ikincide anesteziden sonra takıldı asla hisetmiyorsun zaten sonrasindada hiç bir ağrı sızı hissedilmiyor rahat ol
Belinsu Burcu177 sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini 🙏 Benim de en korktuğun şey oydu ama hiç hissetmedim çünkü baygındım . Ben genel anestezi ile sezeryan oldum ben bayıldıktan sonra takmışlar zaten çıkarırken de farketmiyorsun . Şimdi den geçmiş olsun hiç korkma canım
SevdaTrkl Burcu177 Sonda takılırken hiç hissetmedim benide korkutmuşkardı acıyor diye o yüzden bitti mi diye şaşırarak baktım hemşireye çıkarırken zaten uyuşuk oluyorsun hiçten hissetmiyorsun. Spinal olmuştum ben ameliyat en fazla 30 dk zaten hiç anlamıyorsun 15 dkda bebeği çıkarıyorlar bebeği giydirirkende diktiler dikişlerimi ikimiz yukarı çıktık ilk 3-4 saat hiç bir şey hissetmediğim için herkes nasıl korkuttu hiç bir şey yokmuş falan oldum ama sonra acısı geldi ağrı kesici iğne vurdurdum onum etkisi gidince yine istedim ama başka yapamayız dediler 😑😣 Şimdi 2. Ye hamileyim 36+4 normal doğum istiyorum o yüzden ssvd ama riskli bir doğum şekli bakalım 😞😞
Bu26 Burcu177 spinal olursanız uyustuktan sonra takılmasını istediginizi soylerseniz oyle takiyorlar hissetmiyorsunuz çıkarırken de öyle dayanılmaz degil