İyi akşamlar arkadaşlar dün havalar güzel diye halımı sildim ve dışarı balkona serdim ilk başta çok ağrı hissetmedim ama özellikle gece ve bugün aşırı bel ağrım oldu bide sanki adet olacak mışım gibi ağrım oluyor gece hiç uyuyamadım oturamıylrum yürüyemiyorum başına böyle bi durum gelen var mı doktora randevu aldım ama korkuyorum bir yandan da 26+3 haftalığım