[silindi] Kızlar mutfağa adımımı bile atmak istemiyorum yiyeceklerden tiksinen gibi bi durumum yok ama mutfağa girip buzdolabını açmaktan nefret ediyorum gerçekten adım atar atmaz bulantı tutuyor öncesinde cam pencere açıyorum ardından öyle giriyorummm sizinde başlarda böyle sorunlar oluyor muydu 😔
selinsmother [silindi] bende buzdolabını açamıyorum sadece karnımı doyuruyordum sonra eşim topluyordu 😂
Sila66 [silindi] ben bı ara gıcır gıcır bardaklarımdan tabaktan mıdem bulanıyordu plastık kullanıyordum ınanırmısın o donem dınledıgım muzıklerı duyunca mıdem kalkıyo o derece 😂😂😂
1992-35 Bende uzun süre buzdolabını açmamıstım hatta bozulmucak seyleri koymuyordum o koku mahvediyordu beni☺️ eşim topluyordu mutfagıda . Kaç haftalıksın
Cigerekacankedituyu Ay ben bi sefer mercimek çorbası yaptım, sonra bir daha uzun süre giremedim mutfağa 😂 hatta o sıralar evden dışarı çıktığım an açık havada mercimek çorbası kokusu alıyordum. Hala mercimek çorbası yapmam da yemem de 😂