123456_ bebek yaglarına cok toz yapısıyor ben kızımı yıkayıp yagladıktan sonra yine toz yapısmıs buluyordum tenine o yüzden bebek losyonu aldım simdi onu bekliyorum bi arkadasımda kullanmıstum yumusacık yapıyor markasını hatırlamıyorum henüz kargom gelmedi ama kesinlikle losyon