Kızlar selam. Cuma günü kontrolüm vardı sancım çıkmadı. Çatı muayenesi geçen hafta yapıldığı için bu hafta yapmadı. Bebek kanala girmiş ama açıklık yoktu. Regl ağrısı gibi ağrılarım var karnım sertleşiyor. Yarım saat önce sol tarafıma sancı girdi. Ağrı gelince çömeldim hafif zıpladım ayağa kalkınca geçti. Sonra hapşırdım. Hapşırdıktan sonra hafif altıma kaçırıyomuş gibi oluyo. Yine öyle oldu ama 3-4 dakika sonra ıslaklık arttı popoma doğru. Şuanda da belim ağrıyo. Ağrım var ama regl ağrısına benziyor. Bi ağrıyo sonra geçiyo. Bebekte hareket ediyo . Sizce gelen şey su olabilir mi? İlk doğumum olacağı için doğum sancısını da suyun nasıl olduğunu da bilmiyorum.