Ao526- T_uba Hamilelik ve emzirme döneminde kullanılan pastiller var. Doktorunuza danışın o ismini verir. Bende anaokulu öğretmeniyim. Malum sürekli konuşmak boğazları zorluyor. Doktorum öneride bulundı. O şekilde eczaneden aldım.
ArvenMom guzelanne01_ bazı doktorlar kullanılmasına izin veriyor ben kullanıyorum het doktor aynı olmaz yanlış yönlendirmeyelim ☺️
guzelanne01_ ArvenMom yanlış yönlendirme değil bu,Benim doktorum izin vermiyor ki hadi verse bile buraya doktoruna sormadan ilaç kullanmasınımı önerelim…ben boğaz arısından resmen öldüm asla yazmadı doktorum üstelik profosor ki yazsa bile bir gebeye kullan demem
ArvenMom guzelanne01_ kimseye kullan diyemeyiz zaten burdan birisi kullanıyo diye kullanmakta saçmalık olur doktora sorulması en iyisi dediğim gibi her doktor izin vermez seninki vermemiş benimki veriyor oda belirli ilaçlar bu arada kaç haftalıksın
guzelanne01_ ArvenMom Bana verilmediği için gebeliklerimde bende verilmez dedim neyse☺️ 29 haftalığım