Eşim çok fena ve zor bir insan bana psikolojik şiddet uyguluyor ve geçen gün sinirlenip telefonu fırlattı bacağıma geldi bacağım mosmor acısından hıçkırarak ağladım pişman oldum falan dedi geleceğini bilemedim dedi ben affetmedim şimdide bana kendi kendine trip atıyor suçlu benmişim gibi davranıyor 16 haftalık hamileyim üstelik çok zor durumdayım