Binnur-cam Merve_cc ayy Allah yardımcımız olsun bende yarın sabah yatıcam inşallahh suni sancı için 🥺
Ezgikrkl Merve_cc Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲❣️ doğum hikayenizi mutlaka yazın buraya suni sancı çok sancılı birşey mi merak ediyorum ☺️
Zeynoym Merve_cc canım benim Allah yardımcın olsun hayırlısıyla ikinizde sağlıklı bi şekilde atlatıcaksınız duam seninle 🙏🏽👼🏻
Sidarim Rabbim yar ve yardımcın olsun sağ saglim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah bir sancıda kurtulursun inşallah 🤲🏻Sende bizlere et bende 39 haftamdayım bakalım benimki ne zaman gelcek 🥹
Merve_cc MMelissaaa- yarın 40 oluyor hayır açılmam yok keşke olsaydı bi nebze daha kolay olurdu sanırım
MMelissaaa- Merve_cc benimde 39+4 ama hiçbir şey yok. Doktorum bayramdan sonraya bırakmayalım dedi çarşambaya kadar bekliyoruz ama açılma olmadan suni vermem dedi. Merak ettim açılma olmadan o zaman suni verilebiliyor. Sezaryen de benim gözümü korkutuyor
Haptepsut MMelissaaa- rahim ağzına fitil konulup rahim ağzının yumuşaması sağlanmalı önce sonra açılma oluyormuş
Huriye222 Ben de yarımm gece yatış yapacağım. Önce fitil konacak 1 cm açılma var. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah