Bende 38+2 deyim 19 unda planlı sezeryan olacağız. Ama sanki her an gelebilirmis gibi hissediyorum kaşık ağrısı bel ağrısı var çok şiddetli değil ama yinede ağri oluyor hele.is yapınca katlanılmaz oluyor. Son gunlerde birde sanki pelvis kemiklerim ayrılıyor gibi hissettim birkaç kez sanırım o doğum sancısı ama yalancı tabi düzenli değil çok kötü bişey . Umarım sezeryana kadar daha şiddetlenmez… Iyice agirlastim resmen ayrıca operasyondan da korkuyorum heyecan korku karışık.bi hal.icindeyim bakalım beni neler bekliyor. Geçen hafta 2800 kg daydı kızım muhtemelen doğuma kadar 3100flnn olur