Ilayy_da Merhaba, Pendik medipol hastanesinden doğum yapan var mı? İşleyiş nasıl, eş doğuma girebilir mi? Hastane odası büyük mü, lohusa şerbeti vs veriliyor denmişti doğru mu tüm tecrübelerinizi paylaşır mısınız lütfen 🤗🤗