sema1759 Dün ben 6+3 Ken gittim duyamadım oğlumda bende 8+0 da duymuştum doktor bebek ve yolk kesesi gölge gibi görünmesine rağmen beni biraz tedirgin etti yok kalp atışı olmayabilir yok düşükle sonuçlanabilir diyor geride %90 sağlıklı gebelik diyor tedirgin oldum 10 gün sonra gel dedi ben yine 8. Haftada gideceğim sizede tavsiye ederim doktorlar çok tuhaf çünkü