Ya ben çok rezillik çektim orda ameliyathaneye giderim aşağı alinirim yerim dolmuş derler alırlar başka amelyathaneye yatırırlar masaya başımda anestezi ameliyat yapicak doktoru ariyolar adam ben gelmiyorum diyo aciliyeti yok onun diye 40 haftayı geçmişim bebeğim iri bebekdi anestezi bağırır çağırır beni niye getirdiniz diye ordan tekrar alinirim ben tabi sinirlerim bosaldi ordan oraya sedyeyle hastaneyi turladim resmen o kadar ağladım ameliyat hane servisinde beklerim başımda bı kadın doktor sakinleştirmeye çalışıyor beni yer kapmaya çalışıyor daha