ozgyrs Kızlar iyi akşamlar. Bugün kontrolüm vardı aynı zamanda ikili test yapacaktı doktor. Ense kalınlığını ölçtü biraz şüphelendim 3.1 çıktı profa yönlendireceğim detaylı bakalım dedi. Bizde eşimle hemen gittik. Prof baktı ense kalınlığı 2.2 çıktı normal dedi. Ama içimde hala biraz endişe var. Allah korusun sıkıntı olsada benim bebeğimdir o Allah vermiş ama genede içim içimi yiyo. Sizce 3. Doktora gitmeli miyim? 2.2 risk midir? Şimdiden teşekkür ederim hepinize.❤️🙏🏽
Sibellaa ozgyrs canım 3 ün üzerindekiler riskli oluyor. Biri 2 biri 3 ölçmüş şimdi hangisine güveneceksinki. İçin rahat etmediyse bi üçüncü doktora daha ölçtür
Sibellaa ozgyrs canım ense kalınlığı haftan ilerledikce azalır. İlk doktorda 3 ölçmüş sınırda yani. 6 larda 8 lerde çıkan var. Burun kemiğine baktımı oluşmuşmu o da önemli
Sibellaa ozgyrs sıkma boşuna canını. Genelde o durumlarda burun kemiği oluşmuyor. Profesör bakmış sonuçta o şüphelense söylerdi sana üzülme yani