asli- gakkoyengee bence erkekk benim bebeğimin resminde aynı böyle duruyordu bilmiyorum am içime öyle doğdu :) sağlıklıca kucağına al inşallah
gakkoyengee asli- ya 10+6da erkek dedi doktor çokta emindi sonra burda kadınlar değişir dedi emin olamadım :(
Smeyye_9195 gakkoyengee Bana 12+0 da yuzde doksan erkek dedi 13+6 da net kiz dediler 23+3 olduk hala kiZ değişiyor bence daha cok erken
gakkoyengee Esxra 10+6da erkek dedi doktor ama burda sağ olsun kızlar daha erken dedi emin olamadım 🥲 ama çok net gösterdi bize doktorda bak istersen dedi baktık baya belliydi
gakkoyengee Sahradmla 10+6da erkek dedi doktor ama burda sağ olsun kızlar daha erken dedi emin olamadım 🥲 ama çok net gösterdi bize doktorda bak istersen dedi baktık baya belliydi
Sahradmla gakkoyengee anladım ama nub teorisi herkeste tutmuyor 13 haftalık 2 farklı doktora gittim biri erkek diğeri kız dedi bizede bizde bekliyoruz
Jesca gakkoyengee hiç anlamam cinsiyetten ama sanki pipisi var gibi onu gordum 😅.. hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 😊
gakkoyengee Jesca ya o ultrasondaki farklı bir şeydir bence doktora sordum belli değil dedi çünkü o pipisi olsa söylerdi ya 🥲 amin inşallah
gakkoyengee GozdeGunduzz amasyadayım 2li tarama için ultrasondaki doktor erkek dedi 😂 kendi doktorum bakmadı bile