Burcubayazit iyi yine sizin yeni başlamiş. Benim 20li haftalarimda baslayan bir bel agrim var ve asla gecmedi. Suan 37+1 oldum daha da şiddetlenerek devam etti bu güne kadar. Bu bel ağrısı çok fena ve haftan ilerledikçe daha da fena oluyor. Cok gecmis olsun size de 🙏