Hemsirees55 Arkadaşlar ben 11 hafta 3 günlük hamileyim bebeğimi kaybedeceğim diye çok korkuyorum eşimde her hafta dr gidelim diyor
nurr0101 Hemsirees55 Hepimiz ayni yollardan geçtik canım. Şuan 24+3 üz hareket etmediği zaman istemsiz bir şekilde insan acaba mi diye düşünüyor
busradmrtas Hemsirees55 valla bende yarın 8 hafta olucak insan düşünmeden edemiyor herkeste var o korku acaba iyimi diye sürekli merak ediyor insan çok agrın sancin kanaman olmadığı sürece korkma dua et içini ferah tut allah kucağımiıza almayı nasip etsin
Pinklove Hemsirees55 Hepimizde var o korku canım inan. 20 haftadayım 1 hafta sonra detaylı ultrasona girecem şimdiden kriz geçiriyorum bi sorun çıkarmı acaba diye😬