Klbk25 ben normalde inançlı biri değilim ama seviyorum. Yani bu kim için olursa olsun özel bir gün. Hemde son günü çocuk bayramı ve biz bunun içinde kutlama yapacağız. Karar verdik kızımı dedesinin ve babasının tahtına oturtacağız 🤣🤣🤣🤣 valla yakınlarda dayım olsa (çoğu yurt dışında şuan) tırada bir oturturum çünkü benim kızda çok tırcı dayı tipi var fmfödödööd