Belinay0922 Mrb arkadaslar 10+3 haftalik gebeyim 9 haftalik ultrasonum bnde cinsiyet tahmini yapabilen var mi?Tatli gorunce midem bulaniyo.Eksi aci seyler yemek istiyorum surekli.Cok merak ediyorum yardimci olursaniz cok sevinirim
asli- Belinay0922 yemekle pek alakası olmuyor ya kusma çok olursa kız olur denilir normalde 17 haftaligim hala bulantı çekiyorum ama erkek :) resmi varsa onu at ordan tahmin yapanlar olur belki Allah sağlıklıca almanı nasip etsin tabiki kız erkek hiç farketmez hayırlı olsun inşallah 😘
Papatyaaa__ Belinay0922 valla ben hep eksi yedim ve 9haftada başlayan bulantılar 11de bitti cinsiyet erkek bende😅😅
Canane17 Belinay0922 benim arkadaşım da tatlıdan midesi bulanıyordu erkek yemekle içmekle hiç alakası yok ama ben hep ekşi yiyorum kız 😂yani ben genel tanıma uyuyorum kişiden kişiye değişiyor canım
asli- Belinay0922 @esmerella37 net bilir benimkini de bilmişti :) cinsiyet denince direk aklıma sen gelıyosun artık 😍
Tugceleventsoy @esmerella37 @Belinay0922 Rica etsem benimkinede bakarmısınız lütfen 
Belinay0922 Papatyaaa__ canm benm bulantilar 6.haftada basladi ve gittikce daha da kotu oluyorum ne yesem atiyorum.10+4 olduk birwz aazalmasi lazm ama benm bulanti ve kusma gitgide daaha da artiyor.
Papatyaaa__ Belinay0922 doktora gittin mi peki tagmin falan yaptımı?aslında her keste farklı mesela ben iki kızımdada 6ay doya doya kustum ama oğlumda sadece 2hafta kustum bunlar hurafe olsada bende doğru çıktı Allahın iziniyle kısa bi zamanda biter seninde kusman canım çünki çok kötü bişey🥹