Zynp13- cok geçmiş olsun, Allahım sıkıntılarını hafifletsin. Ben iki doğumumu da kolestaza yakalanıp yaptım ilk oğlumu 35 te doğurdum, kzıımı da 37 de doğurdum ikiside cok şükür küvezde kalmadılar. İnşallah solunumu iyi olur meleğin o da kalmaz, sağlıkla kavuşun