ikibebeanasi Kızlar bu post altında toplansak hiç fena olmaz ❤️ En azından birbirimize öneriler veririz doktorlar muayneler hakkında ❤️ Kaç haftalık hamilesiniz hangi doktora gidiyorsunuz 🙏
IlknurNida ikibebeanasi 16+5 günlük olduk bugün ben Medicana sultan hocaya gidiyorum gayet memnunum ya siz
Mother58 ikibebeanasi 28 haftalık hamileyim Sivasliyim gurbetteyim ama randevu aldım Sivas’ta Medicana kerime hanıma gidicem muayeneye ve doğumu ona yaptırmayı düşünüyorum
ikibebeanasi Tugceeeeeee1 ben de 32+2 yim ünide çağlar hocaya gidiyorum aslında ilk gittiğimde pek memnun kalmadım ama herkes ameliyatını çok övüyor bi de özel oda şansın var diye devam edicem bakalım 😊
Tugceeeeeee1 Hiyaku bugun doğum ücretini sordum normal digum ilk çocuk 6900 sezaryen 2000 oda da 160 liraydı sanırım
ikibebeanasi IlknurNida sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍 medicanada doğum parası ile ilgili bilginiz var mı acaba hiç gitmedim
ikibebeanasi Hiyaku benim ilk doğum sezaryendi hemen sezaryen diyolar zaten ,aslında 5 sene geçti normal de olabilirdi ama panik atağım var sanırım sezaryen yine en iyisi 😃 çağlar hoca anestezi muaynesi yapcak mı size? Söyledi mi acaba
ikibebeanasi Esra_ypr26 hoşgeldiniz☺️ Valla özlem hocadan memnun olan çok hasta var sanırım başta medicanaymış sonradan devlete geçmiş bazıları da asabi diyor anlamadım
-Ozlem58- Esra_ypr26 ben de onun hastasıyım, takibindeyim ilk ona randevu buldum gittim daha değiştirmedim .
Tugceeeeeee1 Hiyaku valla normal polikinikte olursam kesin normal doğum ama ben korkuyorum büyük ihtimalle çağlarda ameliyat olucam
ikibebeanasi Tugceeeeeee1 çağlar hocanın ameliyatını çok beğeniyorlar genelde ama normali hiç duymadım. Sezaryenin de dikiş izi filan hiç kalmıyormuş temiz yapıyormuş
IlknurNida User10 yok ya i ben onu doktor kendisi yapar diye düşünmüştüm ama arkadaşıma üç aylıkken falan çekmişler acaba makinesi yok mu diye düşünmeye başladım bir daha ki gitmemde soracam bakalım