PelinYldz Pearl53 geliyor hastanenin şartları karşılandığında. hastane eksta ücret istiyor doktor mesai dışı geldiğinde
znrars Sefaköy medipole gidiyorum doktorum Gizem hanım çok memnunum çok tatlı güleryüzlü bir kadın herşeyi ayrıntılı açıklıyor
momayse94 znrars ben de sefaköy medipole gitmeyi düşünüyorum ama kararsız kaldım. Elif hanımı ve gizem hanımı önerdiler
YaseminKsrc Nazliiceyhan Bugün gittim çok memnun kaldım çok tatlı bi doktor sizin de vesilenizle olmuş oldu teşekkürler 😌
Haticezk PelinYldz bende kendisine gidiyorum kaçıncı haftada nst başlıyor acaba. 32 den sonra iki haftada bir 36 sonrası haftada bir oluyor sanırım muayene değil mi
PelinYldz Haticezk 34-35 de nst ye bağlıyor sık nst isteyen bir doktor değil. Evet 32 den sonra 2 haftada bir 36 dan sonra haftalık takip
znrars momayse94 ben çok memnunum gizem hanımdan ikisinide deneyin isterseniz içinize sinen kimse onla devam edersiniz
Cemretrhn Nazliiceyhan aa bende ayşe Şeyma hocaya takipliyim 🙂 çok tatlı kadın ya tavsiye ederim gidiceklere 🫶🏻