Demet30 7+4 haftalık hamıleyım, Hamile kalmadan önce gastriti olan varmı ne yesem dokunuyor gaz ve şişkinlik yapıyor siz ne yapıyorsunuz boyle durumda 🥺
xbebegimx Demet30 onceden yoktu ama hamilelikte oldu azicik bise yesem hazimsizlik oluyor bi yarim saat sonra sade soda iciyorum biraz iyi geliyr
Susu_09 Demet30 7 hfatalik basladi 20 haftaligim hala öyle geçeceği de yok gaz yapan şeyler yememeye çalış
gulsahklkn Demet30 Benimde o haftalarda aynı şikayetlerim oluyodu hamilelik öncesi de vardı doktorum gaz için ilaç vermişti rahatlamıştım bide gaviscon içiyodum. Sonradan hafifledi hiç ilaç kullanmadım şimdi 19 haftalığım bi kaç haftadır yemek borum kaynıyor onun içinde sadece gaviscon kullanıyorum şimdilik iyi geliyo ilerleyen haftalarda sanırım işe yaramıyormuş oda ☺️
turkuaz_ Demet30 hem gastırıt hem reflüm vardi ayrıca birde safra reflüsü vardı. Birde huzursuz bağırsak sendromu. Hepimiz oturdu anlaşamadık onlar kafasına göre takılıyor bende acısını çekiyorum 😁
Mucizemgeldi turkuaz_ aynıyız canım neler yapıyorsun ve yaşıyorsun benimde dediklerinin hepsi var yarada olabilir emin değilim
turkuaz_ Mucizemgeldi ben günde 3 4 tane kayısı yiyorum kabız olmamaya çalışıyorum. Midem içinde cay bardağıyla zencefil çayı içiyorum. Birde kudret narlı ballı macun var her akşam ondan yıyorum . Trendyolda var macun ismi eğriçayır kudretnarlı bal diye
Mucizemgeldi turkuaz_ anladım canım. Peki karın ağrısı ve dışkı degisikligi şeklinde yaşıyor musun ve ayrıyetten şişkinlik
turkuaz_ Mucizemgeldi şişkinlik oluyor. Karın ağrısı olmuyor çok kabız olduysam oluyor. Ama kabız olmamak için elimden geleni yapıyorum. Dışkıda herhangi bi değişiklik olmuyor. Gaz oluyor sadece çok
Cey53 Demet30 ben bunun çözümünü kayısı da buldum ve resmen dünya varmış dedim🙈 sabah aç karna atıyordum ağzıma sonra gün içinde 5 6 tane yiyordum beni o kadar rahatlatıyordu ki ne gaz ne siskinligim kalıyordu