Misafir101 benim de 2,5 sene oldu.Eşim bu ay mfk kullanmayı çok istedi ama nedense benim canım hiç istemedi sanki o da işe yaramayacak gibi artık bişeyden beklentim kalmadı. Aynen her ay olacak ümidiyle beklemek de çok kötü artık saldım diyorum ama işte insan ne kadar salabilirse. İnşallah tüp bebeğe gerek kalmadan hayırlısyla tez vakitte olur bebişimiz Aminn❤️