yagizegemom Sezeryan doğum sonrası ne zaman korse kullanmaya başladınız kızçeler birde korse önerisi alabilir miyim aklımda bir tane korse tayt var ama sizlerin de kullanıp memnun kaldığınız varsa fikir olsun 🌸
Arenkus_34 Kesinlikle yarım korse alma dikişin üzerine geliyor mahvediyor insanı külot korse veya diz üstünden itibaren olanlar var bunlardan biri olabilir
yagizegemom Sevvl 40 ın çıktıktan sonra kullan dedi doktorum ama ben kimde duysam daha erken başlamış kullanmaya
Yldzhra Beline çarşaf falan sardırabilirsin sıkı sıkı ben ilk doğumda aldım ama çok kullanamadım aşırı sıktı sonra aklıma geldi keşke çarşaf saldırsaydım diye bide yaz ayı doğum yaptım çok fenaydı
Arenkus_34 yagizegemom aşkım benim de öyleydi yatım korse can yakıyor trendyolda lohusa korsesi yazarsan çıkar rahım toparlayıcı olan var onu al mutlaka benim kullandığım rahme de zararı varmış ben bilmiyordum gerçekten de alt tarafım şişmişti taktığımda
Arenkus_34 yagizegemom bu arada kırkı falan da bekleme ben şalla sardım o bile aşırı işe yaradı 21 günde karnım eski karnımla aynı