
Browni kurabiye yapmaya çalışıyorum ama bi türlü olmuyo kızlar önceden çok güzel yapıyordum ama 4 oldu bu niye tutmuyo neyi yanlış yapıyorum anlamadım daha 10 dakikada fırında bu haldelerdi daha almasam bütün yayılıyolar. Fırınım fanlı olduğu için 150 derecede pişiriyorum öbür türlü yakıyor. Sizlerdede oldumu hiç bütün emeğim çöp oluyor