yusraturk ben 5 yıl önce doğum yaptım. Selime hanımın adını daha hamile kalmadan normal doğum yanlısı diye duymuştum. Bende aksi bir durum olmadığı sürece normal doğum istiyordum. Hamile kaldım ve direk selime hanım’a gittim. Çok sevdim kanım ısındı kendisine ilk görmemde. Sakin bir yapısı var. Hamileliğimin son zamanlarında normal doğum yapmam İçin ne yapayım dedim. İsteyeceksin önce, bak az önce senin yaşlarında biri doğum yaptı mis gibi de doğurdu onunda ilk doğumuydu sen neden yapmayasın dedi bana. Hiç bir zaman sezeryanı konuşmadık bile. Çatı muayenesi zamanında çatın uygun normal yapabilirsin dedi. Öyle de oldu. Bu 2. Gebeliğim bakalım nasıl olacak. Hastanede bazı doktorların sezeryana yönlendirdiğini duymuştum bende.