Kubra0426 Zehra_02 ben yaptırdım canım rokokoevi ne çokta güzel geldi sayfaya bakabilirsin instagramdan
dilos011 Elisaserena bende orda yaptırdım 10 gün olmak üzere sipariş vereli bayramdan sonra gelir dedi lacivert ponponlu benimki sizinki nasıl
Minigimmmmmmmnaz Aslan35 https://instagram.com/stilimsensinn?igshid=YmMyMTA2M2Y= İnstagramdan yaptırdım
Minigimmmmmmmnaz Melekler12 çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun inşallah🥰 Hemen veriyorum. https://instagram.com/stilimsensinn?igshid=YmMyMTA2M2Y=
dilos011 Hiats kız randevun yok muydu 18 inde 😂😂😂masallah ne bu çabuk normal mi sezeryen mi devlet hastanesinde mi doğurdun şehir hastanesinde yani
dilos011 Hiats ay gördüm şimdi post olarak açmışsın görmedim iyiler mi çocukların kuzum nasılsın ağrın var mı
Hiats dilos011 çok şükür daha iyiyim canım Çocuklar küvezde medicalpark da Biri 2 diğer 2100 doğdu az solunum sıkıntıları varmış Şehir hastanesi ne de gelince tek kişilik odadayım hemşireler çok iyi ilgili ve 18inde randevu bulduğum emin ceylana doğurdum