Merveer96 12.haftaya yeni girdim ve doktorum folik asiti kesip elenatal2 başlattı. Yalnız tadı ve kokusu midemi bulandırıyor. Her gün vitamin takviyesi alıyor musunuz?
Meltemgnss Merveer96 Sadece ben böyleyim sanıyordum . Folik asit ne zaman alsam kusacak duruma geliyorum mideme saplanıyor resmen. Herkes al diye baskı yapıyor ama ben zorlanıyorum içerken düzenli kullanamıyorum. Bebek için düzenli kullanmak lazım ama olmuyor
turkuaz_ Merveer96 bende 12+1 im buhun daha doktora gitmedim bayramdan sonea gidicem bakalım ne vıtamınler yazıcak
Zeyzey055 Merveer96 ben almıyorum 12 hafta da bıraktım foliborn yazmıştı doktor almadım kusturmuyirmus ama içesim gelmedi ilaç falan 🤭🤭
Zeyzey055 Meltemgnss folik asit içiliyor kuzum içerisinde omega 3 varsa o kusturuyor bi bak istersen canım.ona gire vitamin işte doktorundan
Meltemgnss Zeyzey055 Omegasız benimki b6 vitaminli olandan önerdi doktor mide bulantısını da azaltır diye ama benim bi kere midem bulandı ya kafama işledi galiba her sefer aynı oluyor üç ilaç değişmeme rağmen
Hizligonzales Merveer96 elenatal kullanmadim regenesis max kullaniyorum oglumdada bunu kullanmistim hic bulanti vs yapmadi koku falanda hissetmiyorum doktorunuza soyleyin belki degistirir
Tugba_sari Benim doktorum neofer verdi içinde hem folik asit hem vitaminler var kokusu yok ben sıkıntı yaşamıyorum isterseniz doktorunuza bi sorun veriyorsa onu alın
Zeyzey055 Merveer96 işte o bulandırıyor mideni degistir doktoruna canim içemiyorum omega 3 olmayan vitamin versin
mnli Merveer96 regenesis max kullanmıştım o da benim midemi bulandırıyordu imom kullandım o iyiydi geçen kontrolde şaşırdım imom diyeceğime ocean mumy demişim bu da fena değil 3-4 gündür içiyorum bunlardan birini alıp deneyebilirsin hepsinin içiriği hemen hemen aynı zaten
Zeyzey055 Meltemgnss omegasizlar parol gibi aynı koku vs yok canim hak veriyorum hamilelikte tiksiniyor insan ilaç içmeye 😊😊
anayimbenanaaa Merveer96 ben efamom kullanıyorum gayet memnunum hiç mide bulantısı felan yapmıyor tabi onun yanı sıra b vitamini, d vitamini, magnezyum ve kan hapı kullanıyorum haftanız erken olduğundan belki doktorunuz ek vitamine gerek duymamış olabilir