Seda29 inanmıyorum 3 gündür bu postu acmak istiyorum ama kendimi tutuyorum aynı haftadayım ve aynı şikayetler ben de de var hatta 3 gün önce dayanamadım cünki nefes darlığımın yanında ağrılarım da oluyo karnım bi sertleşiyo bi yumuşuyo kendimi iyi hissetmiyorum ve şuanda şikayetlerim devam ediyor acile gidelim dedi eşim ama kontrolüm perşembe günü sabretmek istiyorum ayrıca bnm şikayetlerimde başladıktan sonra bebeyimin hareketleri de azaldı korkuyorum ama beklemek istiyorum