Zubi ben o haftaları hatırlamak bile istemiyorum kusmuyordm ama aşırı bulantı aşırı uyku halsizlik lekelenme herşey vardı kısacası çok zor inşallah geçer canım kendi yaltigim yemeği hiç yiyemedim hep peynir ekmek ay şimdide 12. Haftadaym biraz daha iyiym ama hep sabrediyorm bulantı hep oluyo