İlk gebeliğim 23.haftadan 24.haftaya geçerken bebeğimin böbrek büyümesi yaptığı öğrendim şiddetli ateş titreme üşüme ve kusma şikayetlerim var doktorumun yazdığı ilaçları alıyorum ama onları da istifade ediyorum daha önce benimle aynı durumu yaşayan varsa bilgi verebilirmisiniz