damlaguneyerii Kızlar 19+6 olduk bugün , her gün içeriden vurur gibi hissediyodum bebişi bugün çok az hissettim normal midir ya? Korktum biraz kasıklarımda ağrıyo bugün🙁 dün yorulmuştum biraz oyüzden mi acaba?
Bebiskosuu damlaguneyerii vurma gibi değil de içerde hafif dalgalanmalar oluyor gibi olmuştu benim balık kayması diyorlar ya o zaman benzetememiştim ama doğru tabir buymuş şimdi anladım 😂
Nurdan11_ damlaguneyerii korkma yavrum bir gün hissedip bi kaç gün hissetmemek normalmiş bu haftalarda 🥰
Pemberuya damlaguneyerii endişelenme kuzum🥰bende korkup sağlık ocağına gitmiştim kalp atışını dinlemişlerdi