Mrvmrv-- 37+5 yani sali gunu sezeryanim var. Aslinda 38. Hafta ici oluyor ama biz dr tembihlemesiyle aslinda ne olur ne olmaz diye 37 icinde bekleyelim dedik. Cocuk hekimi karar veriyormus kuveze. Aslinda o risk hep var. Malum kilo kaybi vs durumlarina bakiyorlar. Kisacasi sag salim, saglikla dogsunlar 🙏🙏