whitechocalete Kızlar var mı belirtiler?? Bir de Şu göğüs hassasiyeti bir tek bende mi olmuyor regl zamanları da hiç olmaz
Tbsra95 whitechocalete bende göğüs hasasiyeti hariç damarlanma oldu ve o kahverengi kısım var ya orası dağılmış yukarılara normalde tam yuvarlak olur ya bozulmuş gibi doktora gitmeli miyim sence basına geldi mi
babygirl01 whitechocalete benim 18 Nisan 2 günüm vardı ama az önce lekelenmişim bi umut yerleşme diyorum ama sanmıyorum ya adet oldum kesin kendimi kandırıyorum 🥹hiç bi yerim ağrımıyor normalde belim sırtım vs ağrırdı. Sadece göğüs ağrım var o da hala devam ediyor
Hayalim1_ Hayalim1_ belirti kasık batması var 10 gündür. göğsüm şiş damarları belırgın halkaları koyulaşmış
whitechocalete Hayalim1_ benim de dün akşam uzun süre ayaktaydım sol kasığım ara ara batıyordu bugün de hafif hafif var
Hayalim1_ Tbsra95 ben gebelık için degıl 15 gün önceden randevu almıştım yarın ıste varmı yokmu anlarız ınsallah vardır bayram müjdesi olur bizlere
Tbsra95 whitechocalete inşallah öyledir sorun olmasında cok korkuyorum ilk gebelikte böylr bi seyi xman ilerledikce olmuştu suan adet gelmeden olması korkurttu
whitechocalete whitechocalete geçen akşam mercimek çorbası falan içmiştim iki saat sonra kustum bir daha da tiksinti geldi içemedim
Hayalim1_ Tbsra95 öğlen 1 de aşkım dua edın kızlarım akşam Yasin okuyacağım ama kaç tane okumam gerekiyor bilmiyorum aydınlatırmısınız benı