Azra00 Mehtap10 vala Kaan yanına getirecek isim bulamadım ondan öle yazdım bence Kaan tek başına mükemmel Bi isim benimde kardeşimin adı Kaan. Oğlum olacak kardeşimin adı Kaan olmasa koyardım. Sağlıkla kucağınıza alın
Mehtap10 Azra00 çok sağolun aslında ben de tek koyacaktım ama ilk oğlum illa o da iki isimli olsun istiyor ☺️
Azra00 Mehtap10 oda doğru abisi iki isim istiyorsa koyun, bide büyünce bile benim ismim neden tek diyedebilir mantıklı 🤣Kaan Aras duymuştum belki fikir olur