Kızlar son 3 4 gündür midem bi garip ne ağrıya benzıyır ne yanmaya ne gaz o kadr değişik ki. sanki midemin için çok soğuk ama içine düşmüş kor var gibi ( tarif edemiyorum böyle saçma bişey çıktı 🤣) inanın çözemedim ne olduğunu . Var mı böyle midesi garip olan . Şuan 12+1 im sizin mideleriniz ne alemde