Merhaba sevgili anneler 🌸
Forumu en son 3.5 yıl önce oğluma hamileyken kullanmıştım. Bu sebeple konu açacağım hiç aklıma gelmezdi ama hayat bu değil mi zaten ? Ne yaşayacağımızdan emin olmadığımız, yaşamak zorunda olduğumuz, bolca şükür,bolca dua, bolca kahkaha ve bazen bolca acı, bolca gözyaşı..
3.5 yaşında sağlıklı bir oğlum var elhamdulillah. Bundan 5 ay önce ekim ayında 2.gebeliğimin 6.haftasında düşük yaptım. Kendim düşürdüm evde çok sancılı ve acılı bir gündü ama her acı geçiyormuş.. Patoloji sonucu temiz çıkınca belki fetüste bi anomali olabilir dedi doktorlar biz de korunmadan devam ettik çocuk istediğimiz için.
3 ay önce yeniden hamile olduğumu öğrendim. Elbette çok sevindik. Kontrollerde her şey normaldi kalp atışlarını duyduk kese de gayet iyiydi. Fakat 2 gün önce lekelenmem olunca doktora gittim ve öğrendim ki bebeğimin kalbi 9+1 haftalıkken durmuş. Yani ben 3 haftadır kalbi atmayan bebeğimi karnımda taşıyormuşum 😔
Pazartesi günü uzman bir radyolog tarafından kesin kalp atışı olmadığı onaylanarak düşük yaptırılacak.
Sorum şu: doktor bana hap ile düşük yaptırılacak dedi.. acaba aranızda aynı durumu yaşayan var mı? Süreçten bahsedebilir misiniz? Hastanede yatış gerekiyor mu yoksa eve mi gönderiyorlar?.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌸