Alyabebekk arkadaşım 2 ay önce orada doğum yaptı. Normalde nasılllar bu konuda bilmiyorum ama arkadaşımın her anına şahit oldum. Arkadaşım doğum sancısına dayanamadı ve epidural istedi doktoru kabul etmedi. Herşey bu kadar normalken sen kendini yırtsanda seni sezeryana almayacağım falan dedi güldü. çok iyi çok güler yüzlü bir doktordu devamlı normal doğumu destekleyen bir dokturmuş.