Merhaba hanımlar 2bucuk aylık bebeğim doymuyor sanki.Meme veriyorum hala istiyor ağlıyor gibi boyle 2olceklik mama koyuyorum bazen 3 onu içince uyuyor..sütüm yetmiyor dimi yetmesi için ne gibi rutin şeyler yemeliyim ? Gercekten süt çoğalır mı ? Ve sol göğüsüm daha şişik sağ göğüsüme göre.sağ da fazla süt bulunmuyor o zaman dimi ?