Doğum hikayelerini okuyup okuyup acaba ben ne zaman hikayemi yazıcam diyordum o vakit geldi çok şükür 🙏🏼 11 nisanda çok fazla sancım vardı ve sıklığı 5 dkda bire düşmüştü özel ebem doğumun başladığını düşünüp eve muayene etmeye geldi ancak bırak açılmayı bebek doğum kanalına bile girmemişti. 13 nisanda sabah kontrolümüz vardı nstde sancı çıkmadı ve herhangi bir değişiklik yoktu. Akşam 5 gibi tekrar sancılar başladı ama bu sefer daha yoğun sancılardı nefes almakta bile zorlanıyordum sırtıma bıçak saplanıyor karnım taş gibi oluyor kasıklarımı kesiyorlarmış gibi acıyordu yavaş yavaş 5 -4 -3 dkya düştü ve artık dayanamadım hastaneye gittik yine hem açılma yoktu hem de bebek kanala girmemişti ancak nstde çok fazla sancı vardı doktorum artık yapıcak birşey yok biraz daha beklersek hem bebeği hem seni riske atmış oluruz acil sezeryana alıcam dedi sezeryanı duyunca ağlamaya başladım çünkü korkuyordum 🥲 hemen yatışım yapıldı doktorum ve özel ebem geldi doğuma geçtik bana önce sakinleştirici yaptılar spinal iğnesi hiç acıtmadı ve bi sıcaklık hissi ile alt kısmım uyuştu ancak sakinleştiricinin dozunu fazla yapmışlar ben ameliyat boyunca uyumuşum😅 bebiş doğunca hemen ten teması yaptırdılar orda uyandım herşey bitince odaya çıktık o dikiş acısı beni mahvetti 🥲 çatım normalmiş, rahim duvarım baya incelmiş yırtılmak üzereymiş artık ama bebiş kanala girmek istememiş🤷🏻♀️ hayırlısı böyleymiş 🥹