Ezgikrkl ben kzııma 40 haftadan sonra geceleri Aşkın Nur Yengi hadi gel gel gel şarkısını dinletiyordum karnıma 🤣🤣🤣🤣
Sözlerine bakın harika 🤣 yine de gelmedi o ayrı konu 🤣
Yine aylar var
Geceler sensiz
Gözüm yollarda
Ben çaresiz
Sensiz ahlarda
Ah günahlarda
Sevgiye hasret
Feryatlarda
Hadi gel yapma ne olur
Bu ne hırs söyle ne gurur
Ayrılık seni de vurur, beni de vurur
Hadi gel, gel, gel
Ne olursun gel
Hadi nazlanma
Hayat çok kısa. 😆😆😆😆