Hamis_anne6 12+6 da kan vermiştim ikili test için, pap: 9,49 beta; 61,5
Ama inanın doktor onlardan söz bile etmedi. Sadece beta papdan yüksek olsun yeter dedi. Bakın doktorumun sanki dün sizle konuştuğumu biliyormuş gibi attığı storye :))) video olarak ekleyemiyorum ama instadan dinleyebilirsiniz
