Mucizemgeldi kız bebek belirtisi diye düşünmüştüm bende ama oğluma hamileyim şu an. İlk hamileligimde de erkekti o zaman inanılmaz güzeldi cildim bir degisiklik olmamış aksine perlamisti. Bunda inanılmaz sivilcelenme oldu ve özellikle burnumun üstü soyuluyor yani ne kese ne krem serum fayda etmedi. Şu an 27. Haftadayim biraz olsun Dilan Polat sabunları var onlar iyi geldi sivilcelenme geçti şükür sivilce lekeleri de azalıyor. Cinsiyetle ilgisi yokmus yani bu işlerin 😂