Mochi nermineehmedli 8+3 şuanlık iyiyiz. arada gelen bulantılarım oluyo bazen. Birkaç gündür de ara ara hafif kasık ağrım oluyo
GulKeskin nermineehmedli 7+1 den selam , bulantı ve uyku hali arada bir bas donmesi İdare etmeye çalışıyorum 😖
Hazniyee 8+6 daha cok basındayız canım .. ama ben yaşayan bı ölü gıbıyım ne yıyebılıyorum ne ıcebılıyorum 3 kılo verdim 15 gunde
nermineehmedli Tusse18 6 haftaya kadar oluyordu. 7+0ım şuan yok. Ama doktorum dedi ki her adet zamanı ola bilir
-Annem 8+2 🙏🏻 Ama şu bulantı kusmalar ömrümden ömür aldı resmen . 6 .haftamda başladı bulantım . Kusma yoktu 2 gündür de bulantilarima kusma eşlik ediyor. 🥺
nermineehmedli Bir şey sorucam. Ben de çok hafif açık kahverengi lekelenme oldu. Ultrasona girdim doktorum her şey normal dedi. Progestan desteği için fitil yazdı. Sizce tehlikeli midir?
Ezgi91 nermineehmedli ben de 8+1 im bende de aynı durum var progestan kullanıyorum her ihtimale karşılık veriyor doktorlar
Aysenur3535 nermineehmedli Bende cuma günü oldu içeride kanama falan yok kesede çok iyi dedi 2 gün boyunca ben ayaktan çıkmadım ağır hiç bir iş yapmadım çok şükür leke gelmiyor ilk gebeliğim düşük oldu onda çok kez kanama geçirdim lekelenme bunda önlem amaçlı yatıyorum
Sareee39 8+5 haftalık şuan ama 6. Haftadan beri tam bir ölüyüm ne yemek yiyebiliyorum ne de yapabiliyorum mide bulantıları tiksinmeler öğürmeler resmen yaşamak için hayat mücadelesi veriyor gibiyim 😕😕
Tugba_sari 8+2 haftalığız. Bulantı sabahları oluyor ama rahatsız etmiyor. İştahım hiç yok doktorum sürekli su iç dediği halde içemiyorum normalde çok su içen biriyim ama hamilelikte içemiyorum. Halsizlik ve yorgunluk dışında bir sıkıntım yok şükür
elifnr47 9 haftalık olduk yeni ikinci gebeliğim varla yook arası arada bel ve kasık ağrısı oluyor sadece
Ezgi91 nermineehmedli valla benim lekelenme devam ediyor elimden geldiği kadar dinlenmeye çalışıyorum ama o da bir yere kadar mecbur kalkıyorum yemek yapıyorum temizlik yapıyorum çok hafif oluyor lekelenmem ama henüz geçmedi bana da sabah akşam progestanı fitil olarak kullan dedi ben de kullanıyorum işte bakalım ne olacak hayırlısıyla bir şey olmaz inşallah