Kızlar hayırlı günler bir şey sormak istiyorum hamilelik çekimi yaptıran varmı aranızda görüyorum hep uzun şık elbiseler giyiyorlar resim çekiliyorlar onları kendimiz mi alıyoruz yoksa çekim yaptığımız yermi veriyor pek bilgim yok o yüzden soruyorum kusura bakmayın