gamzedeniztokak kizlar merhaba benim adet tarihime gore hesaplamalarimda aslinda bugun 8+1 olmam gerekiyordu ama bebegim geriden geliyor bugun bende 7+5 cikti ultrasonda basina gelen oldumu boyle
Reshaa gamzedeniztokak canım bu gerilik değil ki bir iki günden bir sey olmaz hatta bir haftaya kadar normal hem daha çok minik bebeğin zamanla düzene girer
Cgdm123 Benim bebegimde 1 hafta geriden geliyor normalde 11+1 olmam gerekirken 10+1yim doktorum sorun yok dedi
Gldne87gul Buna geç yumurtlama deniyor doktorun anlatmadımı neden böyle olduğunu. Bendede 3 gün fark oldu Profesöre gidiyodum ve geç yumurtlama dedi diğer doktorlarda aynı şeyi söyledi şuan sadece 1 gün fark kaldı gelişimiyle ilgili bir kaç gün geriden gelmesi diil geç yumurtlama deniyor buna doktoruna bidaha sorarsın. Endişelenme